mentorperplexed adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gider kısımları hakkında pek bilgim yok. Sanırım alışveriş merkezleri de dolar üzerinden kira alıyor.
İnsanlar sinemaya yiyecek sokabilmek için hamile taklidi yapıyor
İçeri yiyecek içecek sokmak yasak aslında fakat insanlar dediğiniz gibi bir kutu kola ve mısıra 50 tl vermek zorunu gidiyor. Şahsen bende vermem yazıktır.