Konu
Üstteki üye hakkında ne düşünüyorsunuz? R10+
05-04-2022, 01:05:42
#5
Rage
kaantoker adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kendisi eskişehir'den miş yakınız aslında bir kahveye hayır demem adalarda
tanışmış da oluruz
Kendisini tanımıyorum ama, çok iyi birine benziyorsun dostum