Üstteki üye hakkında ne düşünüyorsunuz? Soru oldukça basit. Siz yorum yazmadan önce sizden bir önceki yorum yazan üye hakkında ne düşündüğünüzü yazar mısınız? Bakalım nasıl şaheserler ortaya çıkacak? NOT: Bir önceki yorumu alıntılamadan önce sayfayı bir kere F5 basarak, olmadı CTRL+R veya CTRL+F5 yaparak yeniden kontrol edin ve o şekilde düzeni bozmadan ilerleyelim. Lütfen bozmadan ilerleyebildiğimiz kadar ilerleyelim. Bakalım nasıl enterasan yorumlar ortaya çıkacak.
Ödül: R10+, Çay veya kahve sözüm olsun yazanlara buluşmada ısmarlarım