mertcangokgoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Windows 10'da kalmak bence en iyisi, Windows 11 olgunlaşana kadar bu makine 2 yıl daha götürür bence. Windows 11 görsellik dışında kurcaladım biraz bir olayı yok, macOS benzetmeye çalışmışlar falan
2 değil en az 5-6 sene daha gitmesi lazım hocam yeni pc almak neredeyse imkansız. Eskiden upgrade yapıyorduk az bütçelerle şimdi onu da engelliyorlar. Win10 çalışmaz hale gelene kadar takılacağız bununla artık.
Gerçi bunlara da 11 yüklemenin yolları çıkar bir süre sonra