halilefegargi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ortodoks iktisada farklı isim koyulmasının nedenleri nedir?farlı bir isim koy ve acikla
neoklasik iktisatta bentham izleri nelerdir? Ne yapmista neoklasikte yer almis?
şu iki soruyu bir türlü internette bulamadım hocam
Hocam çok detay konular bunlar.
Ancak dediğiniz gibi kaynaklarda bulabilirsiniz şahsej tam bir cevap veremiyorum.

İlk soru için orto kelimesi doğru olanı ifade eder. Belki buradan yola çıkarak bir tanımlama yapılabilir.
Jerrmy Bentham faydacılığa atıfda bulunan bir filizof, ancak neoklasikci olmasını sağlayan düşüncesi bu mudur hakkaten bilmiyorum. Garip sorularmış.
Tam olarak ekonomi değil de davranışsal iktisadın alanına giriyor. Akademik kaynaklara bakmanızı tavsiye ederim.