erekaone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İktisat felsefesi olarak spesefik bir alanda değil ama, iktisat mezunuyum. Doktora hazırlığı yapıyorum. Konu nedir?
ortodoks iktisada farklı isim koyulmasının nedenleri nedir?farlı bir isim koy ve acikla
neoklasik iktisatta bentham izleri nelerdir? Ne yapmista neoklasikte yer almis?
şu iki soruyu bir türlü internette bulamadım hocam