Devlet zararına bankalara para veriyor burada tek karlı olan banka. Halk ve devlet eriyor. Yazık gerçekten. Faiz politikası düzgün bir şekilde uygulansaydı bu kadar fazla enflasyon çıkmayacaktı şuan Dünya üzerinde ilk 5 en yüksen enflasyona sahip ülkeyiz. İlk üç zaten savaşta olan ülkeler.