Hocam şöyle söyleyeyim.
Önceden doğalgaz elektrik kW ücreti bilmezdik. Şimdi her sabah evden çıkarken. Sayaca, her girerken sayaca yine bakıyorum. Hesap ediyorum.

Evde 2 Mühendisisiz ve eve 15 K giriyor ortalama. Ama ay sonunu görmüyoruz. Tabi borçlar vs var. Ama yetmiyor. Kirası suyu elektriğini gıdası faturası derken çok zor durumda kalıyoruz. Tabi yemekten kısmıyoruz et vs canımız istedikçe yiyoruz. İstediğimiz dediğimde aylık kırmızı et masrafı 200 TL tavuk eti 150 TL falandır