Ülke faiz kıskacından çıkarıldı ve bunun yanında Yüzde 61 enflasyonun lafımı olur açıklaması… Tıkla
Benim anlamadığım politika faizi Yüzde14, Bankalardaki faiz Yüzde30. Nasıl faiz kıskacından çıktık?