Sana aptallık olarak geliyor olabilir ama alan insana gelmiyor demek ki. Yıllardır söylenen bir laf var mesela mercedes'te araba tofaş'ta ikiside ayağını yerden kesiyor sonuçta ama öyle değil. Borca harca girip telefon alana bir şey diyemem ama durumu olan kullanabilir, sonuçta telefonun çok büyük şeyler vermesi gerekmiyor. İnsanın kendini şımartması da lazım çalışmasının karşılığında.