Bana kalırsa yanlış, segmentler olmalı buda insan yaşantısını belirler. Çok çalışan biri az çalışan birine kıyasla haklı olarak daha iyi yaşamak ister ve artık detay satın almak ister, sonuçta nokia'yla da birini arayabiliyorsun iphone 13 pro max ile de. Gençlerde ki tamamen bir yanılgı şuanki ekonomiyi, düzeni ve ailevi sorunları göz önünde bulunmadan bunlara sahip olmak istiyor, Ha aileleride kırmıyor ancak 20-23 yaş arası bir gerçek dünya barikatına takılıyorlar, sonrasında merdiven yöntemiyle düşük al ve geliştir mantığıyla yükseltiyorlar ve tekrar sistemi kazandırıyorlar