Herkesin kendi için belirlediği ihtiyaç listesi vardır.
Ben 2 bin liralık telefonla gezerken 50 bin tl bir gitara verebilirim.
Birisi de 10 bin telefona verir ama aylarca aç gezer sorun etmez. Amacı istediği telefonu almaktır.
Gelir düzeyi alt seviyede olan insanların birinden birini seçmesi gerekiyor. Bence de tlf. için gereksiz ama parası olan adam ne yapacak illa ki alacak.
Aynı işi yapsa da yine de alırlar. Öncelik meselesi.