Eğer geliştirici değilseniz misal mobil uygulama geliştiricisi bana da biraz tuhaf geliyor son model hastalığı.
Iphone 11 kullanıyorum alma sebebim ise iOS uygulamalar geliştirmekti. Windowsta zaten emulator ile android uygulamalar çalıştırabiliyorum. Uzun zaman android kullanıcısı idim 3 sene önce iOSa geçtim ve iphone 11 gayet yeterli şu anda. Macbook almak yerine telefon alıp windowsta b4i kullanarak uygulamalar geliştirmeye başladım ve gayette yeterli.