Bence bu cihazlar artık bir statü göstergesi olarak algılanıyor insanlarda. Belki ev veya araba almak zordur ancak bu cihazlar pahalı da olsa sosyal çevrenizde değer görmenize katkı sağlıyor gibi bir algı var. Adam pro max kullanıyor diye veresiye mal satan esnaf da gördüm açıkçası. Umarım başkaları için yaşamayı bırakır, kültürel yatırım yapmayı da rutin haline getirebiliriz yaşamımızda