40/50 yaşında dayılar gibi konuşmak istemiyorum ama insanlara bakıyorum, 16.000/20.000 TL bandında cihazlar satın alıyor. Kullandığı uygulamalara bakıyorsun Instagram, Twitter, Whatsapp vb. klasik uygulamalar, soruyorsun kanka ihtiyaç diyorlar. Orta segment, hatta giriş seviye cihazlar da bu uygulamaları çalıştırıyor diyorsun, sonra kem küm etmeye başlanıyor. Kimse sebebini bilmiyor ancak herkes alıyor yada almak istiyor. Bir geliştirici veya teknoloji meraklısı değilseniz, iş vb. ihtiyaçlar dışında mobil cihazlara bu kadar para ödemek, söz meclisten dışarı, aptallık gibi geliyor. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?