Bir sırrımız yok, peyniri kendimiz yapmıştık keçilerimizin sütünden, zeytini 10 kilo alıp kendimiz yapmıştık. Tahıl ürünleri köyden gelmişti... Aralık ayında erkek keçiyi kesmiştik kırmızı et için.
1k içinde ekmek + makarna + balık + sebze (Genelde yazın alıp donurucuya atar eşim) + çocuklara atıştırmalık, çay yanına atıştırmalık gibi harcamalar.
Hocam o erkek keçi havadan gelmedi dimi? O keçi de bir şeyle besleniyor ve size maliyeti var.
Ayrıca 10 kilo zeytin de size belediye vermedi. Onun da maliyeti var. Böyle bakacak olursak ohhooo geçende de komşumuz bize börek verdi onu maliyetten düşelim