Genelde yazının en sonuna (aşağıdaki gibi) koyuyordum. Birazda bunu deneyelim, teşekkürler @CGLR; hocam

shaahah nedir sorusunu yanıtlamaya çalıştık, bir önceki konumuz olan deneme konusunu da okumanızı tavsiye ediyoruz.