Konu
ICRYPEX'in açığını buldum. Sizce ne yapmalıyım ?
03-04-2022, 22:31:57
#5
royalenes
Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Açığı kullanmak demek dolandırmak demek bir nevi neden doğru olan secmiyorsun
Potansiyele sahibim dedim. kullanacak olsam buradan konu açmam hocam