Sizi uyarı amaçlı 1 gün uzaklaştırıyorum. Umarım bu süre içerisinde bizimle ilgili düşüncelerinizi tartma şansı bulursunuz. Biz tamamen tarafsız olarak hareket eden gönüllü bir ekibiz. X üye Y üye diye konular ile ilgilenmiyoruz. Aynı zamanda burası bir mahkeme de değil. Mahkeme lehinize sonuçlanmadığında hakim karşı taraftan mı oluyor? Onları koruyor mu oluyor? Onları tutuyor mu oluyor?
Umarım kısa da olsa anlatabilmişimdir.