Arkadaşlar Hepimiz birer yazılım yapalım ama yazılımda bir takım sorunlar olsun mesela insanların bilgilsayarlarına girebilsin veya internet kotalarını bitirsin 1 günde tam 300 gb kota yesin nasıl güzel olmazmıydı ? üstüne birde r10 da reklam verelim foruma da katkımız olsun belki moderatörlerden bizleri koruyanlar çıkar reklam da veriyoruz ya hani nasıl olsa yazılımı satın alanlar, şikayet ettikleri zaman tüm delilleri sunmuş olmamıza rağmen saygıdeğer moderatorlerimiz onlara şöyle bir cevap verir...
Konuyu inceledik. Kotayı bu kadar harcaması elbette normal bir durum değil. Ancak bununla ilgili herhangi bir işlem yapamayız. Çünkü satış konusunda bununla alakalı herhangi bir ibare yok. Şu aşamada iadeyi gerektirecek bir durum da göremiyoruz. Yasal yollara başvuru yapabilirsiniz. İyi çalışmalar.
Şu saçmalığa bakın hele adam birde utanmadan satış konusuna; yaptığımız yazılım enfes hatta EFSANE ama bir kusurumuz var kişinin kotasını 1 günde 300 gb yer diye ibare düşecekti öyle mi ? Sayın moderatörler insanları bu şekilde başınızdan savamazsınız
https://www.r10.net/cozumlenmis-sikayetler/3164303-gkcmedya-adli-uyeden-sikayetciyim-2.html#post1082323195
konuyu gözden geçirin ve aldığım cevaba bakın mantıklı bir cvp bile verilmemiş AYIPTIR....