karan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
-itrade cakmıslar bile yahu arkadas ramazan mubarek günde bari yapmayın
Hocam.. Hocam..

KÖTÜLER için. (Ramazan, Din, Dil, Irk, Haysiyet, Karakter, Ahlak, Duygu) yoktur. Boşa kürek çekmeyelim ricam. Lüzum yok. Bu tür insanları mahkemeye vereceksin ki en ağır cezayı almalarını sağlayacaksın.

Şahsen Cumhur Başkanı falan olsa idim İdam getirirdim. Hapishaneye her kim girerse girsin suçu ne olursa olsun İDAM edilmesini sağlardım. Kafa rahat olurdu.