Paramedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam konuyu açtığıma utandım galiba instagram`da herkes mükemmel sahur sofraları oturmuş yiyorlar ben de yumurta+yulaf yerken kötü hissediyordum da herkes peynir zeytin yazınca şimdi ben görmemiş gibi hissettim kendimi
yok hocam ben de sizdenim. oruç tuttuğum zamanlar fırına giderdim 1 ekmeğin arasına tereyağ sürerdim, yanında 2 börek. bi de annem yufka ıslatırdı onda haşlanmış yumurta yerdim ama evet biz biraz aşırıyız