GreenLight adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Görünüşü daha çok hoşuma gitti Ayrıca bildiğim ve çoğu kişinin memnun olduğu bir marka
xDrive'dan bir dönüş bekliyorum. Eğer o dönüş olumlu olursa büyük ihtimalle bende xDrive almış olacağım ama diğer ürünlerde baya güzel gözüküyor.