hicyilmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
7 aylık bebeğimiz var yan odada uyuyor sesine uyanıyor o derece bi gıcırdama hocam camdan atıcam az kaldı
Allah bağışlasın benim ki o kadar değil henüz siz yine mesai saatlerin de arayıp bir bilgi isteyin bence de