Merhaba arkadaşlar

1 yada 1 buçuk hafta önce vivenseden X-FLY oyuncu koltuğu ve masa satın aldım masada sıkıntı yok fakat koltuk çok fazla gıcırdamaya ve ses çıkarmaya başladı.

Vivensei arıycam pazartesi fakat sormak istedim koltuğu göndermek mi lazım yoksa gelip mi bakıyorlar?

Bilgisi olan var mı?