Tuco adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hayırlı olsun, bende bekliyorum. cuma gecesi yollayıp time zone değişince cumartesi sabah cevap gelir dedi bir arkadaş hala tık yok
uzun sürmesi iyi bişi hocam kriterleri sağlamadığını anladığında ertesi gün redliyolar geç olsun güç olmasın