İbrahim Bey kendinizi üzmeyin. Derim önümüzde ki maçlara bakmanızı öneririm. Hayırlı akşamlar.
Aslında çok güzel yorum yapmak isterdim de dediğiniz gibi anlaşılmak tan korkarım.
Oy saki Korkma Diye Başlar İstiklal Marşı'nın ilk kıtası ama maalesef insanlarımızı korkutabiliyor lar arada... Neyse susayım en iyisi...