Ülkenin gidişatı ne kadar kötü olsa da malumunuz Tayyip Erdoğan çok uzun süredir 2023'ü hedef gösteriyordu. Şimdi yalan yok, ben de AKP'li olsaydım ülkenin halini görsem bile bu zamana kadar vermişim 2023'te de vereyim içim rahat etsin derdim. O yüzden şahsen 2023'te AKP'nin yeniden seçilip 2028'e kadar yönetimi elinde tutacağı kanaatindeyim. Peki sizce 2028 yılında ülke ne durumda olur?

Not: Evet farkındayım bu konuyu siyasetten bağımsız tutmak zor ama rica ediyorum siyasete dökmeyin. AKP gitmediği sürece daha beter oluruz tarzı düz mantık yorumlar görmek istemiyorum gerçekten bıkkınlık geldi siyasetten. Onun yerine geleceğe yönelik hayat planlaması yapan bir genç için söylenebilecek abartısız şeyler söylerseniz çok makbule geçer. Sadece gelecek kaygımdan dolayı açtım bu konuyu. Geleceğim için çabalamalı mıyım yoksa ülkenin kötü dönemine denk geldim şansım yokmuş deyip kendimi yormamaya/üzmemeye mi odaklanmalıyım?