yigitmalik46 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iftar yaptınızmı hocam ?
Hocam çok can sıkıyorsunuz , herkesin hayatı aynı şekilde gitmez kiminin askerliği iyidir kiminin kötüdür . Bu şans işi benim tanıdık iyiye denk gelmiş o zaman ama ben her türlü başka ülkede Türkler birlik beraberlik oluyordur diye düşünüyorum