Birlik denen bir şey var başka ülkede , Türkler Türklerle takılıyormuş ve kolay kolay kimse kimseye bulaşmıyormuş ayrıca İnan Türklerden korkuyorlar sen Türk birine rastgele birini gösterip bu bizim türk arkadaşa saldırdı desen tüm Türkler onu düşman edinir . Bir nevi çeteleşme gibi düşün , ayrıca bu en son düşüneceğim şey dostum dert ettiğin şeye bak