Çok bereketli topraklarımız var Konya ovası Harran Ovası ve diğer yerler.. Hemen herşeyi dışarıdan ithal ediyoruz. En basiti ay çiçeği yağı Rusya mevzusunda tavan yaptı Rusya göndermiyorum dese nasıl bir sıkıntıya düşecektik? Çiftçi ekmemekte haklı Mazotun litresi olmuş 20 lira gübrenib tonu olmuş 15.000 lira hiç kimse artık kolay kolay ekemiyor hal böyle olumcada mecbur dışarıdan ithal ediliyor.. Çözüm gelmezse ileride çok daha zor günler hepimizi bekliyor