Hükümet Tarıma yeterince destek vermiyor. Gübre, İlaç,Mazot fiyatları çok pahalı.
Böyle olunca hükümet yurtdışından ithal ediyor ama bu da sürdürülebilir değil bir yerde patlayacak.
Gelecekte belki başka bir hükümet Tarıma desteği artırırsa Çiftçilik daha cazip bir hale gelmez mi ?

Tarım bir mecburiyet ve eninde sonunda desteklenmeli ne yalan söyleyim ben gelecekte destekleneceğini düşünüyorum
çünkü dışarıdan alamazsak aç kalırız böyle olunca Sizce Tarıma şimdiden yatırım yapmak mantıklı değil midir ucuzdan tarla vs alma mesela
bir 10 yıllık bakın mesela.