Amin hocam. Darısı başıma inşallah banada nasip eder Allahım namaz kılmayı ve diğer ibadetlerimi yerime getirmeyi
Hocam dünyanın en kolay işi namaz kılmak aslında ama şeytan insanı engelliyor maalesef kılmak istediğin anda kalkıp şeytanı taklaya getirmek lazım 🤣
Düşünsenize 1 ay deli gibi çalışıyoruz 3 kuruş para için ama orda sonsuz bir cennet bizi bekliyor kalkıp en basit yapılan ibadeti yapamıyoruz çok acı gelmiyor mu kulağa ve Allah birçok ayette tövbe edin kabul edeyim diyor Allah günahkar olduğumuzu bildiği için bize namazı hediye etmiş 😊
Bismillah diyip sabah namazını kılın inşallah hayırlı sabahlar hocam 😊