Qyxius adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba, Relatek kullanıyorsan yönetim kısmına girip 5+1'i seçmen gerekir. bağlantı noktalarını düzgün başladıysanız sorun çıkmayacaktır
Hepsi doğru hocam, Realtek programından 3 hoparlörden ses alabildim ama youtube’dan bir müzik açtığımda tek hoparlörden ses geliyor.