Öncelikle geçmiş olsun dinde zorlama yoktur güzel kardeşim, Allah kulunu asla yormaz. Tutamayacak bir hastalığınız var ise tutmamanız doğru olan, yani haklısınız. Ailenizle oturup güzelce anlatarak durumu izah edin. Eğer bunu yaptınız ve sonuç yine değişmedi ise ailenizi alıp bir cami hocasının yanına götürün, hocanın yanına gitmeden öncede tek başınıza gidip hocaya durumu anlatın durum böyle böyle bilime karşı geliyorlar sizde bir hoca olarak ilim yoluyla anlatırsanız çok mutlu olurum dersin. Ailenden birini sanki öylesine geçiyormuş gibi caminin oraya götürerek keşke bu caminin hocasına sorsak ondan akıl alsak diyerek hocayla konuşma fırsatı sunarsın. İnanıyorum ki bir cami hocasının dilinden duyarlarsa durumu anlayıp kabullenirler.