umutaki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
akraban’a bişey olmuyor diye böyle diyorlar. tut sağlığın zarar görsün bak bakiyim bir daha diyebiliyorlar mı. şuanki ailelerin geneli geri kafalı
hak veriyorum hocam maalesef sıkıntılı artık ailelerin bir kısmı herşey eskisi gibi sananlar çok fazla