Chey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sende herkesin avukatlığını yapma. Kötü ve aşalıyıcı konuşsaydım gereken cevabımı alırdım iyi formlar.
kimin avukatlıgını yaptım ?