3 kez hemde evden çıkmadan 😂 sağolsun aile bireylerim bana özel taşıdılar
bir tandıık da 3kere oldu ama test ile kanıtlı. yani bir insan kaç kere olabilir bu virüsü insan düşünüyor.
Ben 1 defa oldum sanırım tedaviye gitmedim evde kaldım 1 hafta sonra normale dönmüştüm.
bende, gitmek pek mantıklı değil zaten aşıyı zamanında olduysanız harici çok bir şey yapamazsınız.
2 test verdim. biri yolculuk için mecburiydi. digeri hastalıktan dolayı (pozitif çıktı.)
hiç test vermedim ama hep şüphe duyunca evden çkmadık maske vs çıkarmadım bilinçli olmak şart
Gayri resmi olarak ?
ben ve ev ahalisinde 0 çok şükür kanımız güçlü sanırım
bağışıklığınız iyi olabilir öksürük tıksırık gibi basit etkileri de olabilir.
işim devamlı dışarda hiç olmadım
Nerden biliyorsunuz hocam belki hafif atlatıyorsunuzdur