Papara’dan kullanım sözleşmemiz yenileniyor şeklinde bir mail geldi. PDF şeklinde 26 sayfa göndermişler pek bir şey anlayamadım. Önemli bir değişiklik vs. var mı? İnceleyen arkadaşlar bilgi verirse çok sevinirim