lankanka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
%5 indirim veya bindirim denir. %-5 indirim oldu derseniz ne olur ?

Sizin kasap benimkinden iyi herhalde.
İlk mesajında ne yazmışsın oku.

"matematik olarak %-5 diye bir değer olmaz."

Ben de diyorum ki böyle bir değer olur.