Selamlar,

Aktif türknet kullanıcısıyım yaklaşık 1 sene olacak ve 1 kere kopma yaşamadığımı belirtmek isterim ilk alığımda alt yapım 35mbs destekliyordu şimdi 75mbs destekliyor ve bu hızları harfiyen dedikleri gibi almaktayım benim modemim eski vds olduğu için bende 5ghz destekli modem yok kendilerinin verdiği modem güzel çok yorum okudum hakkında yani türknet gayet iyi tavsiye ederim

Ek olarak türknet almaya karar verdiğinizde benim referans kodum ile geldiğinizi belirtirseniz veya forum doldururken yazarsanız 1AY ücretsiz kullanma hakkı tanımlarlar hem size hemde bana 1 ay ücretsiz internet için ilk fatura gelcek olan ay dönemind geç fatura yatırmamanız şartı aranıyor geç öderseniz yararlanamıyoruz ikimizde. Okuduğun için teşekkür ederim.

Türknet Davet Kodum: EOJ43BX79EKG