Birilerini kötülemek için yazmak istemiyorum ama sakın sakın uzak dur derim..
Ben sizler kadar anlamam ama size şunu belirteyim hizmetleri sıfır.. inanın pişman olursunuz..
Diyeceksiniz ki ne kullanıyorsunuz valla turktelekom kullanıyoruz dukkanlarımızda ve cok cok memnunuz.. kendi altyapıları oldukları için ne zaman sorun olsa hemen cözüm saglıyorlar.
Bu gibi firmalar sonradan türedi bunu göz önünde bulundurun..