Eskiden kaçırmamaya dikkat eder çok önemli bir şey olmadıkça kesin giderdim.
Şuanda'da gidiyorum ama kendimi iyi hissetmezsem , hastaysam yada bahanem varsa gitmiyorum. Geçen kaar vardı gitmedim. Sonra hasta oldum yine gidemedim. Bu hafta gittim.
Konuya siyasi olarak bakarsak dini ön planda tutarak iktidar olanlar , milleti dinden soğuttu