Selamlar, marka sınıfları arasında bir uyuşmazlık ve haksız rekabet oluşturacak / iltibasa yol açacak sorun ortaya çıkmaktadır. Bu sınıflar nedeniyle değişiklik adına, marka kurumuna idareye başvurma esası nedeniyle önce bu iç hukuku tüketmemiz mi gerekir yoksa direkt anayasa mahkemesine bu ilgili maddelerin değişikliği ve / veya iptaline dair itiraz hakkımız bireysel açıdan mümkün mü?