reprimond adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sattığın ürünü alana göndermek için o ürünü seninde satın alman gerekmiyor mu?
İşte aslında tam olarak bu soru kafamda takılıyor. O ürünü ben aslında satın almak istemiyorum. Ben direkt kullanıcıdan aldığım bilgileri bu gibi şirketlere yazıp, satın alan kişinin adresine göndermek istiyorum. Fakat dediğiniz gibi sanırım bunun için de para lazım. Yani anladığım kadarıyla o ürünü biz de almalıyız.