siyez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2018 yıllarında elektrik ve kart masrafı ucuzken, yatırım 6-8 ayda geri dönüyordu sonra üzerine kar veriyordu.
Ne yazık ki sıfırdan girecek birisi için şu piyasada tavsiye etmem, sebep olarak
1 elektrik maliyetleri, 2 piyasanın çok yüksek fiyatlamalarda olması. Piyasa fiyatının yüksek olması iyi fakat, daha önce kazıp buralardan satabilenler için iyi, kazım yapacaklar için değil.
3- pos a geçiş çalışmaları. ethereum halen pow dan geçiş için uğraşıyor, tamamlanırsa orada madencilik bitecek. Diğer coinlerden kazabilirsiniz fakat ne derece sağlıklı olur, ve btc yi kazabilecek sistem gücü için ne kadar yatırım yapmalı o tartışılır.
Düşüncem bu yönde.
Açıkçası benim için elektrik sıkıntı değil. Sıkıntı ekran kartının hashrate değerleri düşer mi onu merak ediyorum?