Madencilik yapmak istiyorum. Lakin pek bir bilgim olmadığı için bu işi yapmaya değer mi bilmiyorum. Hangi ekran kartlarını tavsiye ediyorsunuz? Aslında bakılırsa biraz araştırma yaptım ve 1660 Super ve 3090 modellerini önerenler var. Lakin bunlar da çok pahalı ekran kartları. Bu konuda bilgisi olan insanlardan yorum bekliyorum. Bilgilerinizi ve önerilerinizi benimle paylaşırsanız sevinirim.