otuziki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Söz konusu orman Şarkikaraağaç ilçesinde nasipse ben de bu sene gideceğim. Benzer şikayetler için. Kendi memleketimin ilçesi ama daha gidemedim şimdiye kadar.
Valla hocam ben üzerine gidiyorum iyice, bir şekilde akciğerleri açmam lazımi ya açılacak ya iflas edecek inat ettim 37 yaşındayım 35 yaşında astım çıkıyorşaka gibi. Buna şükür tabi ama neden olsun yani, nedeninide bulamıyor doktorlar, 5 sene öncede iki dizimde eklem sıvıları bitti benim spor hayatım bitti, zorlaya zorlaya devam genç yaşta kötürüm kaldık