Geçmiş olsun hocam. Çocukluktan beri astım hastasıyım 17 yaşıma kadar 2,5 ay arayla Ankara Gazi Devlet hastanesine giderdik tedavi için ve hastanede ortalama 1 ay kalırdık. Doktor ilaçları, tabiri caizse koca karı ilaçları, ballar, yumurtalar vs... aklınıza gelebilecek her şeyi yaptım. Şuan 29 yaşındayım ve Astım hastalığından dolayı %80 engelli durumdayım, tek çaresi de akciğer nakili. Kullandığım ilaçlarla daha da ilerlemesini yavaşlatıyoruz o kadar.