Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
yıllardır astım hastasıyım, hiçbir şey geçirmiyor bu hastalığı. birçok şey yedirdiler, bir sürü ilaç verdiler ama nafile. çok kötü olduğunuz anlarda ilacınızı mutlaka kullanın zamanla eskisi kadar ihtiyaç duymayacağınıza eminim. çok geçmiş olsun.